Risk of Rain 2: Alloyed Collective
Bawa rakan-rakan anda bersama dalam pengembaraan ini! Hanya seorang pemain diperlukan untuk memiliki Alloyed Collective untuk membolehkan raksasa, Peringkat, dan Item muncul dalam permainan bagi seluruh lobi. Pemain yang tidak memiliki Alloyed Collective tidak akan dapat memilih dua Survivor baharu atau membuka kunci Item, Buku Log, atau kandungan lain secara kekal.
Unit Solus tidak pernah ditakdirkan untuk bertahan. Dikhianati dan ditinggalkan, mereka lenyap ditelan korupsi yang tak mampu diungkapkan. Hari ini, mereka yang masih tinggal bangkit dari timbunan sisa rakan-rakan mereka yang dahulu untuk menuntut masa depan yang telah dirampas daripada mereka. Perjuangan mereka yang berterusan didorong oleh satu tujuan tunggal: pulang ke tempat asal..