Risk of Rain 2: Hallowed Concepts
Death comes for us all - Overcome powerful curses, strange new enemies and deadly trials as two new Survivors but never forget for a moment… She is watching.
The lessons of darkness and death, once contained to rumour and hearsay, are getting louder and harder to ignore. For those strong enough the hidden secrets of the N’tormat await you - Overcome powerful curses, strange new enemies, and deadly trials. But never forget for a moment… She is watching.
Fungal beasts stir in the fetid depths of the returning Damp Caverns. The villages of the Tenebrous Quagmire come alive with the gibbering of the Lynx Tribe. The sacred ground of The Lurid Basilica is filled once again with the chanting of Her followers. Explore these new stages and more as two new Survivors in Hallowed Concepts.