Risk of Rain 2: Hallowed Concepts
Lektionerne om mørke og død, som før kun fandtes i rygter og historier, bliver højere og sværere at ignorere. For dem, der er stærke nok, venter N'tormats skjulte hemmeligheder på dig - overvind mægtige forbandelser, sære nye fjender og dødelige prøvelser. Men glem aldrig et øjeblik… Hun holder øje.
Svampebæster rører på sig i de fæle dybder af de tilbagevendende Damp Caverns. Landsbyerne i Tenebrous Quagmire vækkes til live af Lynx-stammens pludren. Den hellige jord i The Lurid Basilica fyldes igen med sangen fra Hendes tilhængere. Udforsk disse nye baner og mere til som to nye Survivors i Risk of Rain 2: Hallowed Concepts.