Risk of Rain 2: Hallowed Concepts
Pengajaran tentang kegelapan dan kematian, yang dahulunya sekadar khabar angin dan desas-desus, kini semakin lantang dan sukar diabaikan. Bagi yang cukup kuat, rahsia tersembunyi N'tormat menanti anda - Atasi sumpahan dahsyat, musuh baharu yang aneh, dan ujian maut. Namun jangan sesekali lupa… Dia sedang memerhati.
Makhluk kulat mula bergolak di kedalaman busuk Damp Caverns yang muncul semula. Kampung-kampung di Tenebrous Quagmire kembali hidup dengan celoteh tidak keruan Suku Lynx. Tanah suci The Lurid Basilica kembali bergema dengan laungan ritual para pengikut-Nya. Terokai peringkat baharu ini dan banyak lagi sebagai dua Survivor baharu dalam Hallowed Concepts.