Risk of Rain 2: Hallowed Concepts
Lekcje mroku i śmierci, niegdyś ograniczone do plotek i pogłosek, stają się coraz głośniejsze i coraz trudniejsze do zignorowania. Na tych, którzy są dość silni, czekają ukryte sekrety N’tormat. Pokonaj potężne klątwy, dziwnych nowych wrogów i śmiercionośne próby. Lecz ani na moment nie zapominaj… Ona cię obserwuje.
Grzybowe bestie poruszają się w plugawych głębinach powracających Damp Caverns. Wioski Tenebrous Quagmire ożywają od bełkotliwych odgłosów Plemienia Rysiów. Święte ziemie The Lurid Basilica ponownie wypełniają się śpiewami Jej wyznawców. Odkrywaj te nowe poziomy i nie tylko jako dwoje nowych Rozbitków w Risk of Rain 2: Hallowed Concepts.