Risk of Rain 2: Hallowed Concepts
Bir zamanlar söylenti ve kulaktan dolma sözlerle sınırlı kalan karanlık ve ölüm dersleri giderek yükseliyor ve görmezden gelinmesi zorlaşıyor. Yeterince güçlü olanları N'tormat'ın gizli sırları bekliyor. Güçlü lanetlerin, tuhaf yeni düşmanların ve ölümcül sınamaların üstesinden gelin. Ama bir an bile unutmayın… O sizi izliyor.
Geri dönen Damp Caverns'ın pis derinliklerinde mantarımsı yaratıklar kıpırdanıyor. Tenebrous Quagmire'ın köyleri, Lynx Tribe'ın anlaşılmaz gevezelikleriyle canlanıyor. The Lurid Basilica'nın kutsal toprakları, O'nun takipçilerinin ilahileriyle bir kez daha doluyor. Risk of Rain 2: Hallowed Concepts'ta iki yeni Survivor olarak bu yeni bölgeleri ve daha fazlasını keşfedin.