Risk of Rain 2: Seekers of the Storm
Petrichor V'e ilahi adalet getir ve kadim bir tehditle yüzleşmek için Colossus'a yol aç!
Bir amacı olmadan doğmuş, hapsolmuş ve unutulmuş bir Ruh. Bu zindan onun hem sığınağı hem de zincirleriydi. Kaderi, kusursuz tasarımı nedeniyle mahkûm edilmekti. Bin yıl geçti. Çaresizliği büyüdü ve yalnızlığının derinliklerinden kaybettiği dünyaya bir yenisini getirdi. The False Son şimdi selefinin ihaneti ve bir Kralın kör hırsının yozlaşmasından zincirlenmiş şekilde Petrichor V'i geziyor.
Petrichor V'in kayıp topraklarının derinliklerine doğru keşfe çıkmaya hazırlan! Yeni aşamaları antik Lemuria tapınakları ve çağlayan şelaleler süslüyor. Gizli mağaraları keşfet ve Helminth Hatchery'deki kükürt kokusunu ciğerlerine doldur. Reformed Altar'da düzinelerce Lemurialıyı savuştur veya Treeborn Colony'nin gür bitki örtüsüne gir.
Ama asıl tehdit tepende yer alıyor... The False Son ile yüzleşmek için Colossus yolunu izle ve seviyeleri hızlıca çık. Onu bozguna uğrat ve Ruhunun gerçek gücünü eline al!
Seeker, ruh manipülasyonundaki ustalığı sayesinde yakındaki canavarlara büyük miktarda hasar verebilir ve aynı zamanda takım arkadaşlarını ayakta tutmak için güçlü bir iyileştirme sağlayabilir. Dövüş ve iyileştirmenin bu eşsiz kombinasyonu, bir hayatta kalan olarak Seeker'a kimliğini kazandıran şeydir. Bu roller arasında sorunsuzca geçiş yapmayı öğrenen oyuncular, bir kaçış kapsülüne teşrif etmiş en becerikli hayatta kalanlardan biriyle ödüllendirilecekler.
Yeterince sakin bir ruh haline eriştiğinde, savaşta kaybettiğin müttefiklerini bile hayata döndürebilirsin! Seeker'ın varlığı her türlü savaşın gidişatını değiştirebilir; eşit ölçüde hem yıkım hem de kurtuluş sunar. İki yönlülüğü benimseyerek takımını zafere taşı!
Chef geri döndü! Sakın Chef'i eski model bir robot aşçıyla karıştırma. Yılların savaş deneyimi, Chef'in ruhunu iyice pişirdi ve aşçılık becerilerini mükemmelleştirdi. Önceki Chef'erin uzun bacakları yerine devasa bir merdane konuldu. Harika bir turta hamuru açmak veya bu sabah uyanacak kadar talihsiz olan çaresiz Lemurialıları ezip geçmek için mükemmel bir merdane.
Yıllarca mutfakta et doğrarken yaşadığı kazaların verdiği tecrübeyle Chef, güvenilir satırları üzerinde inanılmaz bir kontrole sahiptir. Satırları uzaktaki düşmanlara fırlat ve iki kat acı vermesi için satırları geri çağırırken düşmanları kesip doğra. Satır sanatında ustalaş ve zafere giden yolda düşmanlarını kuşbaşı doğra.
The False Son'ı zincirlerinden kurtar ve onun muazzam gücüne hükmet! Providence'ın suretinde yontulmuş olan bu yapı, yozlaşmış içi boş bir kral ve altın bir titanın kalbiyle dövülmüştür. Bu da onu Providence'ın kendisi için bile zorlu bir rakip haline getirmiştir.
The False Son, yerinden oynatılamaz bir nesne olmasıyla üstünlük kurar. Devasa kütlesi, olağanüstü sağlığı ve eşsiz yenilenmesi onu özellikle dirençli bir hayatta kalan yapıyor. Yakın mesafeli karşılaşmalarda, kocaman sopası düşmanlarını ezip geçebilir. Ancak sopanın menzili dışındaki dövüşler çok daha zorludur.
Stratejik olarak görüş açını kullanarak düşmanları üzerine çek veya dikkatlice fırlatacağın Lunar Spike'lar ile onları avla. Düşmanlara hızla yaklaşmayı öğrenirsen bu heybetli golemden en iyi şekilde yararlanabilirsin.