Survivors of the Void
Rozwarły się wrota Pustki! Skryta w nich plugawa moc pogrążyła całą planetę Petrichor V w ciemności. Istoty Pustki przez całe tysiąclecia podbierały z naszego wymiaru artefakty. Karmiły się ich mocą, dzięki czemu stały się niezwykle potężne. Teraz pragną dodać do swojej kolekcji właśnie Ciebie.
Zaproś do przygody swoich znajomych! Aby potwory, poziomy i przedmioty mogły pojawić się w grze wszystkim w lobby, wystarczy, że grę Survivors of the Void posiadać będzie jedna osoba. Gracze, którzy nie posiadają Survivors of the Void, nie mogą wybrać dwóch nowych ocalałych albo trwale odblokować nowych przedmiotów, dzienników oraz innej zawartości.
Wykorzystaj swoją przewagę w walce, zajmując wzniesienia. Pierwszoosobowy celownik Railgunner pozwoli Ci wykonywać niszczycielskie strzały na odległość. Przeładowuj broń w odpowiednim czasie, celuj w słabe punkty i odmień sytuację na polu bitwy. Railgunner to znakomita zabójczyni bossów. Zamiast przebijać się do celu przez hordy przeciwników, eliminuje go jednym strzałem.
Wykorzystaj pełny potencjał Railgunner, zajmując odpowiednią pozycję i opanowując do perfekcji jej ruchy. Concussion Device pozwoli Ci dostać się na wysoko położony punkt albo wybrnąć z trudnej sytuacji. Posiadacze Survivors of the Void mogą na stałe cieszyć się postacią Railgunner.
Poległ pierwszy ocalały. Wykorzystaj spaczenie na własną korzyść i opanuj potęgę Pustki. Ten były komandos nie wie, czy lepiej kontrolować swoje nowe moce, czy pozwolić im się całkowicie owładnąć. Void Fiend to drugi nowy ocalały dostępny w Survivors of the Void. Gdy opanuje Cię spaczenie, Twoje zdolności na krótki czas staną się potężniejsze, pozwalając Ci wykonywać niszczycielskie ataki.
Zalej przeciwników falą pocisków i promieni oraz opanuj do perfekcji nowe możliwości poruszania się. Void Fiend pozwala stosować splugawienie w odpowiednim dla siebie czasie i ujarzmić moc Pustki. Aby otrzymać postać Void Fiend, pokonaj nowe zagrożenie w Survivors of the Void.
Wypaczaj znane Ci przedmioty, aby odblokować nowe moce. Jeżeli otrzymasz jeden z 14 przedmiotów Pustki, ich standardowe wersje zostaną trwale zmienione. Spaczenie wiąże się ze wzrostem mocy, ale i pewną zmianą. Wiele zmodyfikowanych przedmiotów może posłużyć do czegoś zupełnie odwrotnego, niż pierwotnie. Elektryzujące tony ukulele Pustki nie sięgają już całych grup przeciwników, a tylko jednego celu. Niektóre przedmioty mają zupełnie inne funkcje!
W Survivors of the Void możesz odblokować 5 elementów wyposażenia, 4 księżycowe przedmioty i 18 przedmiotów standardowych.
Na wolności grasuje jeszcze więcej istot posłanych przez Providence. Niespecjalnie podoba im się fakt, że ktoś zagraża ich światu. Powraca galaretowaty Gup, a wraz z nim jego znajomi z odległych zakątków planety Petrichor V. Nie daj się zwieść urokowi tego pomarańczowego obrzydlistwa – jeśli podejdziesz za blisko, zrzuci Cię z klifu.
Na planecie Petrichor V odkryto nowe, nieznane dotąd miejsca. Wędruj przez nowe poziomy, odkrywaj ich tajemnice i poznaj sekrety Pustki. Podziwiaj przepiękne wodospady Aphelian Sanctuary, wdychaj gryzące opary Sulfur Pools i poślizgaj się na lodzie w Siphoned Forest.