Survivors of the Void
Void Geçidi açıldı! Sahip olduğu yozlaştırıcı güç Petrichor V'yi yuttu ve gezegeni karanlığa hapsetti. Binlerce yıldır, Void Yaratıkları bizim diyarımızdan eserleri kendi diyarlarına taşıyarak baskın hale geldi. Şimdi koleksiyonlarına seni eklemek istiyorlar.
Maceraya arkadaşlarını getir! Canavarların, seviyelerin ve eşyaların oyun içinde tüm lobiye etkinleştirilmesi için yalnızca bir oyuncunun Survivors of the Void'e sahip olması yeterlidir. Survivors of the Void'e sahip olmayan oyuncular iki yeni hayatta kalanı seçemeyecek ve yeni eşyaları, kayıt defterlerini ve diğer içerikleri kalıcı olarak açamayacaklar.
Yüksek zeminde avantajını kullan. Railgunner'ın birinci şahıs dürbünü ile harita boyunca yıkıcı atışlar yap. Şarjör değiştirmelerini zamanla, zayıf noktaları nişanla ve savaş alanını değiştir. Railgunner, nihai bölüm sonu canavarı katilidir. Sürüleri kesip biçmek yerine, hedefini tek bir atışta ortadan kaldırır.
Raingunner'ın konumlanmasında ve hareketinde uzlaşmak, gerçek potansiyelini ortaya çıkarır. Gözden uzak bir noktaya erişmek veya zorlu bir durumdan çıkmak için bir Sarsıntı Cihazı (Concussion Device) fırlat. Railgunner, Survivors of the Void'a sahip olan kişilerde anında açılır.
Senden önceki komando hayatını yitirdi. Yozlaşmayı lehine çevir ve Void'in gücüne hükmet. Eski komando, yeni güçlerini kontrol etmek ile onlar tarafından yutulmak arasında ikiye bölünmüş durumda. Void Fiend, Survivors of the Void'in ikinci yeni hayatta kalanı. Yozlaşma seni ele geçirirken, beceriler kısa süreliğine daha güçlü saldırılara dönüşür.
Düşmanları ışın ve füze seliyle boğ ve yeni hareket olasılıklarında uzmanlaş. Yozlaşmanı zamanla, Void'e hükmet, Void Fiend'i ortaya çıkar. Survivors of the Void'de yeni bir tehditin üstesinden gelerek Void Fiend'i aç.
Tanıdık eşyaları yozlaştır ve yeni güçler aç! 14 Void Eşyasından birini almak, bu eşyanın tüm normal versiyonlarını kalıcı olarak değiştirir. Yozlaşma güç getirir ama yanında değişiklik de getirir. Artık birçok eşyanın eskiden yaptıklarının tam tersini yaptıklarını göreceksin. Void ukulelenin çarpıcı müziği, kalabalıklar yerine tekli düşmanları hedef alıyor. Bazı eşyalar bambaşka bir şey yapıyor!
Survivors of the Void'de 5 ekipman parçasını, 4 ay eşyasını ve 18 standart eşyayı aç.
Providence'in daha fazla yaratığı serbest halde ve dünyalarına bu tehditten hoşlanmıyorlar. Jelatinimsi Gup geri döndü ve yanında Petrichor V'nin uzak noktalarından bazı yeni arkadaşlar getirdi. Bu sevimli turuncu iğrenç şeye dikkat et, çok yaklaşırsan seni bir uçurumdan sektirebilir.
En güçlü yaratıklar Void'den geliyor. Void'e ulaşma becerin onları tehdit ediyor. Bu el uzatma yanıtsız kalmayacak. Seni yakalamak için devasa güç ve yozlaşmış zihin yapıları gönderildi. Güçlerinin kaynağını ortaya çıkar ve yapabilirsen, savaşı onlara taşı.
Petrichor V'de tanıdık olmayan yerler keşfedildi! Yeni aşamaları gez, gizemlerini ortaya çıkar ve Void'e sız. Aphelian Sanctuary'nin muhteşem şelalelerini keşfet, Sulfur Pools'un keskin kokusunu içine çek ve Siphoned Forest'ta kazara buz pateninin keyfini çıkar.