Rivals of Aether II Mod Kit
To oficjalny zestaw modyfikacji do gry Rivals of Aether II. Użytkownicy mają do dyspozycji zestaw narzędzi, dzięki którym mogą tworzyć własne treści do gry Rivals of Aether II.