River City Girls 2
Bohaterowie River City Girls znów stają do walki! Gdy raz pokonany przeciwnik planuje się zemścić, Misako, Kyoko, Kunio i Riki rzucają się w wir ulicznej bitki w towarzystwie nowych postaci – Marian i Provie. Poznaj nowe umiejętności, wrogów, sojuszników, miejsca i wiele innych atrakcji! Graj ze znajomymi – na kanapie i przez internet, zalewając wrogów nowymi przebijającymi blok atakami, kombinacjami z wyrzutem w powietrze, efektami żywiołów i innymi technikami walki! Zdobywaj wyższe poziomy, by poznawać nowe ataki, kupuj przedmioty i akcesoria w ponad 40 sklepach i rekrutuj pokonanych wrogów i najemników, by łatwiej zaprowadzić porządek na ulicach! Miasto River City jest tym razem jeszcze większe, oferując więcej okazji do eksploracji i destrukcji otoczenia – zarówno za dnia jak i w nocy! Rozgrywka jest nielinearna, podparta głosami postaci i epicką muzyką autorstwa Megan McDuffee. River City Girls 2 zapewnia mnóstwo frajdy przy akompaniamencie lamentów ulicznych bandziorów!