River City Girls 2
The River City Girls are ready for round 2! When an old foe returns for revenge, Misako, Kyoko, Kunio, and Riki - joined by newcomers Marian and Provie - hit the streets for an all-new beat-'em-up adventure packed with new abilities, enemies, allies, locations, and more! Team up for local or online co-op, then pound punks into the dirt with brand-new guard-crush attacks, lift-off combos, elemental status effects, and other knuckle-busting techniques! Level-up to earn new moves, buy items and accessories in more than 40 shops, and recruit defeated foes and hired heavies to help you on your way! River City is bigger than ever, offering more areas to explore, more objects to destroy, and a day-night cycle! With nonlinear gameplay, character-specific VO, and another epic soundtrack by Megan McDuffee, River City Girls 2 will keep you brawling until all your enemies yell "BARF!"