Riverbond
Riverbond to pełna akcji i świetnej zabawy kooperacyjna gra przygodowa dla 1-4 graczy, z przepiękną wokselową oprawą graficzną. Wybierz się w epicką podróż, wykonuj misje, walcz z uroczymi wrogami i rozbijaj wszystko na drobne sześciany!
Rycerz uwięził przywódców Ośmiu Krain, wywołując chaos, susze i starcia! Zagraj ze znajomymi i pomóż mieszkańcom Riverbond pokonać zło podczas pełnej akcji wyprawy przez piękne, ręcznie zaprojektowane krainy. Zdobywaj przeróżne bronie, zakładaj nowe skórki oraz aktywuj wzmocnienia, aby wyciąć sobie przez zastępy wrogów drogę do sławy!
Poznaj urocze postacie, nawiąż zaskakujące przyjaźnie i walcz z równie słodkimi, co niebezpiecznymi bossami. Ponad 50 broni do wyboru pozwoli ci zwyciężyć nad złem we własnym stylu. A do tego prawdziwie epicka oprawa muzyczna i fabularna!