Road 96: About a Girl
“Road 96: About a Girl” is an interactive eBook and a must-have for all that wish to find out what happens to Zoe and other key characters in-between the two games. Indeed, this gamebook’s timeline picks up right after the conclusion of Road 96: Mile 0 and goes into the plot of Road 96.
You’ll get to experience new places in Petria, revisit events from a different angle such as the rave party and spend even more quality time with Jarod.
Dig further into all the disturbing truths Petria has a habit of hiding and join your quest for answers to Zoe’s and may you both find out what you seek.
Start your adventure at Paragraph 1 and follow instructions when applicable. Each paragraph will send you to another one and will be indicated by a number in bold.
Before leaving White Sands, Zoe packed her bag with a few things as well as her roller skates. However, as you progress in your adventure you may be asked to add some items to your inventory.
Or you can start again from the beginning, in which case your inventory will be cleared. This type of gameplay is recommended if you are after a more “old-school” experience and devil-may-care players.
Ultimately you will never find yourself stuck in “Road 96: About a Girl” due to a wrong choice, or for lack of an item in your inventory. Just opportunities to try out different outcomes and unearth more secrets and lore in the process.