Road 96: About a Girl
„Road 96: About a Girl” to interaktywny e-book i obowiązkowa pozycja dla wszystkich tych osób, które chcą poznać losy Zoe i innych ważnych postaci w okresie dzielącym obie gry. Akcja gry paragrafowej rozpoczyna się zaraz po zakończeniu Road 96: Mile 0 i prowadzi nas aż do rozpoczęcia historii opowiedzianej w Road 96.
Odwiedzisz nowe miejsca w Petrii, ponownie doświadczysz znanych wydarzeń, na przykład imprezy z muzyką rave, z nowej perspektywy, a nawet spędzisz trochę czasu z Jarodem.
Odkryj więcej niepokojących sekretów, które Petria stara się ukryć i dowiedz się, co gryzie Zoe. Może uda wam się odnaleźć to, czego szukacie.
Przed opuszczeniem White Sands, Zoe spakowała do torby kilka rzeczy, w tym swoje wrotki. W trakcie trwania przygody być może dodasz do ekwipunku nowe przedmioty.
Możesz wrócić do akapitu wskazanego jako punkt zapisu, zachowując zawartość swojego ekwipunku. Ten rodzaj rozgrywki jest świetny dla tych, którzy lubią cieszyć się historią i odkrywać nowe możliwości w kolejnych podejściach.
W „Road 96: About a Girl” nie możesz utknąć w martwym punkcie z powodu złej decyzji lub braku jakiegoś przedmiotu w ekwipunku. Czekają Cię tylko okazje do odkrycia innych zakończeń i kolejnych tajemnic.