Road 96: Mile 0 Soundtrack
Relive the hype of the game’s rides and the emotional whirlwind of Zoe and Kaito’s journey.
You’ll find in this collection soundtracks that can be heard as you venture throughout White Sands and beyond! Including the song exclusively composed by The Midnight for Road 96: Mile 0: “Land Locked Heart” as well as original creations and mixes. Some of those tracks are produced by local artists such as Arslan Elbar, Alexis Laugier and Jean-Claude Charlier.
Whether you want to experience the thrill of the game’s action sequences again, project yourself in Zoe’s teenage years or listen back to what accompanied the heart-wrenching moments of the game, this is the collection for you.