Road 96: Mile 0 – Ścieżka dźwiękowa
Poczuj ponownie energię zręcznościowych elementów gry i emocjonalnej podróży Zoe i Kaito.
W tej kolekcji znajdziesz utwory, które towarzyszą Twoim wędrówkom po White Sands i nie tylko! W tym skomponowaną specjalnie na potrzeby gry Road 96: Mile 0 piosenkę zespołu The Midnight „Land Locked Heart” oraz inne oryginalne utwory i miksy. Niektóre z nich stworzyli lokalni artyści, tacy jak Arslan Elbar, Alexis Laugier i Jean-Claude Charlier.
Jeśli chcesz przywołać energię zręcznościowych poziomów gry, poczuć się jak nastoletnia Zoe lub po prostu posłuchać utworów, które towarzyszyły najbardziej emocjonującym momentom historii, ta kolekcja jest dla Ciebie.