Road 96: Mile 0 - Orijinal Oyun Müzikleri
Oyun sırasında yolda geçen dakikaların heyecanını ve Zoe ile Kaito'nun yolculuğundaki duygu fırtınalarını yeniden yaşa.
Bu albümde sana White Sands ve ötesinde eşlik eden oyun müzikleri yer alıyor! The Midnight tarafından Road 96: Mile 0 için özel olarak bestelenen "Land Locked Heart" şarkısının yanı sıra orijinal müzikler ve miksler seni bekliyor. Parçalardan bazıları Arslan Elbar, Alexis Laugier ve Jean-Claude Charlier gibi yerel sanatçılar tarafından yazıldı.
Oyundaki heyecan dolu sahneleri yeniden yaşamak mı istiyorsun? Kendini Zoe'nin ilk gençlik yıllarında bulmak mı yoksa? Ya da oyundaki yürek parçalayan anlarda çalan müzikleri tekrar tekrar dinlemek mi istiyorsun? Bu albüm tam sana göre.