Pakiet Road 96: Mile 0 – Stronger Together
Pakiet Road 96: Mile 0 – Stronger Together zawiera wszystko, czego może sobie zamarzyć każda osoba doskonale znająca lub dopiero odkrywająca Road 96.
Poznaj złudnie luksusowe miasto White Sands z czasów sprzed wydarzeń Road 96 dzięki prequelowi, Road 96: Mile 0.
Poczuj ponownie energię zręcznościowych elementów gry i emocjonalnej podróży Zoe i Kaito dzięki ścieżce dźwiękowej do Road 96: Mile 0, na której znajdziesz piosenkę „Land Locked Heart” skomponowaną specjalnie na potrzeby gry przez zespół The Midnight.
Co równie ważne, możesz także odkryć kolejne sekrety Petrii dzięki grze książkowej Road 96: Mile 0 „About a Girl”. Nieważne, czy znasz już Road 96, czy odkrywasz Petrię w Road 96: Mile 0 – koniecznie przeczytaj tę książkę lub w nią zagraj.
Road 96: Mile 0 to najnowsza gra studia DigixArt po świetnie przyjętej grze Road 96. Nowy tytuł jest bezpośrednim prequelem Road 96 przeznaczonym dla fanów gry i osób, które jej nie znają. Wcielając się na przemian w role Zoe i Kaito, odkryjesz White Sands, luksusowe zamknięte osiedle dla petryjskich elit.
Zoe to jedna z bohaterek Road 96, żyjąca w wygodzie i bogactwie córka wysokiego funkcjonariusza rządu. Kaito, główny bohater Lost in Harmony, mieszka w uboższej dzielnicy robotniczej, przez co chętniej kwestionuje stan rzeczy.
Aby podkreślić różnice między bohaterami, gra to niesamowita mieszanka mechaniki fabularnej znanej z Road 96 ze zręcznościowymi poziomami muzycznymi inspirowanymi Lost in Harmony.
E-book „Road 96: About a Girl” to historia rozgrywająca się w świecie gry Road 96 w czasie pomiędzy finałem Road 96: Mile 0 i rozpoczęciem Road 96. Dzięki temu pakietowi masz okazję śledzić wygłupy Zoe i dowiedzieć się, co działo się z nią po zakończeniu gry.
Książka doprowadzi Cię również do samego początku Road 96, stanowiąc idealny wstęp do pierwszego podejścia do oryginalnej gry. Nieważne, czy znasz już którąkolwiek grę z serii – odwiedzisz znajome miejsca, przeżyjesz znane wydarzenia i spotkasz znajome postaci, a także poszerzysz swoją wiedzę o Petrii.
W tej kolekcji znajdziesz utwory, które towarzyszą Twoim wędrówkom po White Sands i nie tylko, w tym skomponowaną specjalnie na potrzeby gry Road 96: Mile 0 piosenkę zespołu The Midnight „Land Locked Heart” oraz inne oryginalne utwory i miksy. Niektóre z nich stworzyli lokalni artyści, tacy jak Arslan Elbar, Alexis Laugier i Jean-Claude Charlier.