Road 96: Mile 0 – Stronger Together Paketi
Road 96: Mile 0 – Stronger Together Paketi hem eski Road 96 tutkunları hem de yeni oyuncular için hayal edebilecekleri her şeyi içeriyor.
Road 96'teki olayların öncesinde baştan çıkarıcı, lüks bir şehir olan White Sands'in nasıl bir yer olduğunu Road 96: Mile 0'da keşfet.
Oyundaki müthiş heyecanı ve Zoe ile Kaito'nun çıktıkları yolculuktaki duygu fırtınalarını Road 96: Mile 0 orijinal oyun müziklerinden "The Midnight"ın özel olarak bestelediği "Land Locked Heart" şarkısı eşliğinde sen de yaşa.
Bu kadar da değil! Road 96: Mile 0 "About a Girl" oyun kitabı ile Petria'nın gizli sırlarını teker teker açığa çıkar. İster Road 96'i oynamış ol istersen daha yeni Road 96: Mile 0'yu keşfediyor ol bu kitabı mutlaka okumalı ve oynamalısın.
Road 96'in kazandığı büyük başarının ardından DigixArt'ın çıkardığı son oyun Road 96: Mile 0. Bu yeni oyunda hemen Road 96 öncesindeki olaylar yer alıyor ve hem Road 96 tutkunlarına hem de yeni oyunculara hitap ediyor. Zoe ile Kaito arasında geçiş yaparak White Sands'te yaşayıp şehri keşfedecek ve Petria elitlerinin yaşadığı lüks muhitleri göreceksin.
Zoe, Road 96'te de olan karakterlerden biri. Zengin ve korunaklı bir hayatı olan Zoe'nin babası da devlet adına çalışıyor. Lost in Harmony karakterlerinden olan Kaito ise işçilere ayrılan çok daha dezavantajlı bir bölgeden geliyor ve bu durumu değiştirmeye kararlı.
Kahramanlarına bir ayna tutan Road 96: Mile 0 nefes kesen oynanışı Lost in Harmony'den esinlenilen müzikal aksiyon eşliğinde Road 96'e özgü anlatım mekanikleriyle birleştiriyor.
"Road 96: About a Girl" dijital kitabı Road 96 video oyunundaki evrende geçiyor ve Road 96: Mile 0'daki büyük finalden Road 96'in başlangıcındaki olaylara uzanıyor. Bu paketin bir parçası olan kitapta Zoe'nin tuhaflıklarına tanık olma ve oyun bittikten sonra yaşadıklarını görme fırsatını bulacaksın.
Üstelik bu oyun kitabı seni tam Road 96'in başına kadar getireceği için daha önce hiç Road 96'i oynamadıysan bile mükemmel bir geçiş olacak. İki oyundan birini ya da ikisini birden oynadıysan da bildiğin yerlere, olaylara ve karakterlere tanık olup Petria evreni hakkında daha fazla bilgi sahibi olacaksın.
Bu albümde sana White Sands ve ötesinde eşlik edecek oyun müzikleri yer alıyor! The Midnight tarafından Road 96: Mile 0 için özel olarak bestelenen "Land Locked Heart" şarkısının yanı sıra orijinal müzikler ve miksler seni bekliyor. Parçalardan bazıları Arslan Elbar, Alexis Laugier ve Jean-Claude Charlier gibi yerel sanatçılar tarafından yazıldı.