RoadCraft - Rebuild DLC
Rebuild Expansion brings two massive new maps, new vehicles, and high-stakes recovery missions.
From contaminated forests to flooded swamps, players must face environmental collapse and industrial fallout with strategic logistics and heavy-duty equipment.
Contamination: A dense evergreen forest region in summer, scattered with lakes and rivers. After a train carrying liquid chemicals derailed due to prior seismic damage, the area is threatened by widespread contamination. Players must scout, plan routes, and deploy mobile filtering stations to clean up spills and support a large water treatment facility under construction.
Washout: Set in the autumnal swamps near the collapsed dam from the "Deluge" map of the base game, floodwaters have overtaken partially built drilling sites, leaving behind sensitive equipment and hazardous material. Navigate the bogs using treaded vehicles, contain the flooding, and restore critical paths between facilities using player-constructed infrastructure.