RoadCraft - Rebuild Expansion 1
Rebuild Expansion giver dig to store, nye kort, nye køretøjer og redningsmissioner, hvor der er meget på spil.
Fra forurenede skove til oversvømmede sumpe – spillerne skal håndtere miljømæssigt sammenbrud og følgevirkninger fra industrien med strategisk logistik og robust udstyr.
Udskylning: Foregår om efteråret i et sumpområde nær den kollapsede dæmning fra kortet "Deluge" i grundspillet. Oversvømmelser har ramt ufærdige boreområder og efterladt følsomt udstyr og farlige materialer. Find vej gennem sumpene i bæltekøretøjer, inddæm oversvømmelsen, og genopret vigtige forbindelser mellem faciliteter med infrastruktur, som spileren skal bygge.