RoadCraft - Rebuild Expansion 1
Rozszerzenie Rebuild Expansion zawiera dwie ogromne nowe mapy, nowe pojazdy oraz misje, w których gra toczy się o wysoką stawkę.
Gracze będą musieli odnaleźć się w różnych środowiskach – od skażonych lasów po zatopione bagna – oraz zmierzyć się ze skutkami katastrof ekologicznych i przemysłowych, korzystając z logistyki strategicznej i ciężkiego sprzętu.