RoadCraft - Invictus Type A Scout
Invictus Type A Scout to pojazd poszukiwawczo-ratowniczy wzorowany na maszynach wojskowych. Ma mocny silnik i stabilną bazę. Powstał z myślą o działanu w trudnym terenie, przez co oferuje dużą niezawodność i kontrolę. Świetnie sprawdzi się podczas ekstremalnych wyzwań.
Ten wszechstronny pojazd został stworzony z myślą o radzeniu sobie w trudnych warunkach i podczas wymagających misji. Jest wyposażony w potężny silnik oraz wciągarkę w bagażniku, przez co doskonale sprawdza się w trakcie akcji ratunkowych. Niezależnie od tego, czy poruszasz się po bezdrożach, czy mierzysz z wyzwaniami w grze, Invictus Type A Scout zapewnia niezrównaną niezawodność i wydajność, gdy są one najbardziej potrzebne.