RoadCraft - Invictus Type A Scout
Invictus Type A Keşif Aracı, ekstrem kondisyonlar için tasarlanan sağlam bir arama kurtarma aracıdır. Askerî araçlardan esinlenilen tasarımı, kuvvetli motoru, geniş ve stabil kasasıyla tüm arazilerde istisnai bir dengeye ve kontrole sahiptir.
Zorlu görevlerde ve engebeli arazilerde kullanılmak için tasarlanan bu çok kullanışlı aracın oldukça güçlü motoru ve bagajındaki vinç onu acil durumlar için mükemmel kılıyor. Engebeli yollarda ilerlerken veya oyun içi zorluklarla mücadele ederken Invictus Type A Keşif Aracı en önemli anlarda eşsiz bir dayanıklılık ve performans sunuyor.