RoadCraft
As the leader of a company specialized in restoring sites devastated by natural disasters, use your construction machinery to restart the local industry. Clear debris and faulty equipment, rebuild roads and bridges damaged by weather, and much more!
You run a disaster recovery company, specialized in restoring sites devastated by natural disasters. Many tasks await you to restart the local industry: clearing debris, replacing faulty equipment, rebuilding roads and bridges damaged by weather, and much more! With your vehicles, choose carefully your itinerary through abandoned factories, submerged dams, or out-of-service solar fields. As the operations manager, guide your transport trucks by plotting their routes on the map and ensure no obstacles block their way! Experience a new generation of advanced simulation developed by Saber Interactive, the creators of MudRunner and SnowRunner.