RoadCraft - 4K Texture Pack
Resmî 4K Doku Paketi ile RoadCraft deneyimini geliştir. Bu ücretsiz görsel yükseltmede yer alan daha keskin ve detaylı araçlar, araziler ve inşaat malzemelerinin muhteşem görsel kalitesiyle her inşaat alanı hiç olmadığı kadar sürükleyici hissettirecek.