RoadCraft - Aramatsu Bowhead 20T
This robust tracked heavy dump truck features a 360-degree rotating base, a high-capacity dumpster, and caterpillar tracks. With the ability to transport up to 20 tons of sand, it also serves as a reliable sand refiller for other trucks, making it an indispensable asset for tackling diverse in-game tasks.