RoadCraft - Aramatsu Bowhead 20T
Få Aramatsu Bowhead 20T, en kraftfuld, tung lastbil med larvefødder og tippelad med 360 graders roterende base, der har et stort tippeladskarosseri og larvefødder. Den kan transportere op til 20 ton sand og fungere som en sandopfylder til andre lastbiler.