RoadCraft - Aramatsu Bowhead 20T
360 derece dönen tabana, büyük konteynere ve palet zincirlere sahip, ayrıca 20 tona kadar kum dökerek diğer kamyonlar için kum deposu görevi gören güçlü ve paletli ağır damperli kamyon Aramatsu Bowhead 20T'ye sahip ol.