RoadCraft - Reclaim Expansion
Fra stormhærgede skove i Centraleuropa til tørkeramte områder i Nordafrika – spillerne skal vurdere skader, nedrive det, der ikke længere kan stå, og bjærge brugbare ressourcer for selv at genopbygge, som de synes.
Dette efterårskort foregår et sted i Centraleuropa, der er inspireret af Tysklands Schwarzwald og byder på tætte skove, stejle dale og ustabilt terræn.
Efter en række voldsomme storme har jordskred og væltede træer afskåret adgangen til forladte industriområder. Spillerne skal rydde ruter, stabilisere infrastrukturen og vurdere bygninger, der i risiko for sammenstyrtning – og rive usikre strukturer ned for at genvinde værdifulde materialer.
Dette kort med ekstrem tørke udspiller sig et sted i Nordafrika og er inspireret af Sahel-regionen.
Vandressourcerne er brugt op, og infrastrukturen passer ikke længere passer til miljøet, så spillerne skal sikre adgang til vand, genopbygge kritiske faciliteter og rive forældede bygninger ned for at forberede området på langsigtet overlevelse under barske forhold.
Wayfarer OFT96 TS D – en alsidig lastbil med tippelad til store vejprojekter, materialetransport og omformning af terrænet.