RoadCraft - Reclaim Expansion
Poznaj nowe, wymagające mapy, Jesienna katastrofa i Letnia susza, w dodatku Reclaim do gry RoadCraft. Naprawiaj szkody, wyburzaj obiekty i odzyskuj materiały z siedmioma nowymi pojazdami. Do uruchomienia rozszerzenia wymagana jest podstawowa wersja gry RoadCraft.
Dodatek Reclaim wprowadza dwie nowe rozległe mapy, nową klasę rozgrywki z rozbiórką oraz bardziej sandboksowe podejście do operacji odzyskiwania. Dodatek Reclaim stawia na niezależność graczy: nie ma w nim utartych ścieżek ani wyznaczonych rozwiązań – tylko narzędzia, teren i konsekwencje podjętych decyzji.
Od wyniszczonych burzą lasów Europy Środkowej po objęte suszą rejony Afryki Północnej, gracze muszą ocenić zniszczenia, rozebrać to, co nie nadaje się już do użytku, i odzyskać przydatne materiały, by odbudować wszystko wedle własnego uznania.
Akcja toczy się w środkowoeuropejskim regionie inspirowanym niemieckim Schwarzwaldem. Ta jesienna mapa obejmuje gęste lasy, strome doliny i niestabilny teren.
Po serii gwałtownych burz, które wywołały osuwiska i powaliły wiele drzew, dostęp do terenów przemysłowych został odcięty. Gracze muszą oczyścić drogi, ustabilizować infrastrukturę i ocenić stan budynków zagrożonych zawaleniem – a następnie rozebrać niebezpieczne obiekty, by pozyskać cenne materiały.
Mapa zlokalizowana w Afryce Północnej i inspirowana regionem Sahel obejmuje okres skrajnej suszy.
Źródła wody wyschły, a infrastruktura nie nadaje się już do pracy w takim środowisku – gracze muszą zabezpieczyć dostęp do wody, odbudować najważniejsze obiekty i rozebrać przestarzałe budynki, by przygotować teren do długofalowego przetrwania w tych nieprzyjaznych warunkach.
– 5111Б Dragline „Demolka” – ciężki sprzęt do rozbiórki zdolny do rozebrania opuszczonych lub niebezpiecznych budynków i odzyskiwania przydatnych zasobów.