RoadCraft - Reclaim Expansion
Reclaim Genişletmesi beraberinde iki yeni büyük çaplı harita, yepyeni bir tür yıkım oynanışı ve kurtarma operasyonlarında daha derin bir serbestlik getiriyor. Reclaim Genişletmesi oyuncunun özgürlüğüne önem veriyor. Burada sabit bir yol ya da belirli bir çözüm yok. Yalnızca araçlar, arazi ve seçimlerin sonuçları var.
Orta Avrupa'da fırtınanın talan ettiği ormanlardan Kuzey Afrika'daki kurak bölgelere kadar çeşitli bölgelerde oyuncular hasar tespiti yapmalı, artık ayakta kalamayan yapıları parçalamalı ve kullanılabilir kaynakları toplayarak onları tekrar inşa etmeli.
Bir dizi şiddetli fırtınalar, toprak kaymaları ve düşmüş ağaçlar terk edilmiş endüstri bölgelerine erişimi engelliyor. Oyuncuların rotaları temizlemesi, altyapıyı stabil hale getirmesi ve yıkılma tehlikesi olan binaları tespit edip güvenli olmayan yapıları yıkarak değerli malzemeleri geri alması gerekiyor.
Kuzey Afrika'da yer alan ve Sahel bölgesinden esinlenerek tasarlanan bu haritada çok şiddetli bir kuraklık yaşanıyor.
Su kaynakları tükendiğinden ve altyapı da artık bu bölgeye uygun olmadığından oyuncuların suya erişim sağlayarak, önemli tesisleri tekrar inşa ederek ve kullanılmayan yapıları parçalayarak bu toprakları zorlu koşullarda uzun vadeli hayatta kalmaya hazır hale getirmesi gerekiyor.
5111Б Dragline Demolisher - Terk edilmiş ya da güvenli olmayan binaları parçalayabilen ve geri alınabilir kaynakları kurtarabilen ağır yıkım ekipmanı.