RoadCraft – Timberworks Pack
Expand your RoadCraft fleet with the Timberworks Pack, featuring the Aramatsu Forester Neo, Don 72 Malamute, and MTK Lesorub 2006. Three specialized forestry vehicles built for logging, transport, and off-road exploration.
Expand your RoadCraft fleet with the Timberworks Pack, a collection of three specialized forestry vehicles built for cutting, transporting, and exploring deep woodland terrain. Each machine is crafted for tough off-road conditions and adds new possibilities for resource gathering and industrial missions.
Heavy tracked forestry vehicle for transporting logs across rough terrain. Designed for high off-road mobility and efficient timber handling.
Lightweight off-road scout ideal for exploration and puzzle objectives. Equipped with winch, terrain scanner, and objective scanner tools.
Wheeled forestry harvester capable of cutting and processing trees into logs. Strong traction and handling make it perfect for timber operations.