RoadCraft – Timberworks Pack
Udvid din RoadCraft-flåde med Timberworks Pack, der indeholder Aramatsu Forester Neo, Don 72 Malamute og MTK Lesorub 2006. Tre specialiserede skovkøretøjer, der er skabt til tømmerarbejde, transport og udforskning i terrænet.
Udvid din RoadCraft-flåde med Timberworks Pack, en samling bestående af tre specialiserede skovkøretøjer, der er skabt til fældning, transport og udforskning af dybe skovområder. Hver maskine er lavet til besværligt terræn uden veje og giver nye muligheder for indsamling af ressourcer og industrielle missioner.
Tungt bæltekøretøj til at transportere træstammer gennem ujævnt terræn. Designet til at være meget terrængående og til at håndtere tømmer effektivt.