RoadCraft – 1-Year Anniversary Edition
Du driver en katastrofevirksomhed, der specialiserer sig i at genopbygge steder, der er blevet ødelagt af naturkatastrofer. Der venter dig mange opgaver med at genstarte den lokale industri: rydde materiale af vejen, udskifte defekt udstyr, genopbygge veje og broer, der er beskadiget af vejret og meget mere! Med dine køretøjer skal du omhyggeligt vælge din vej gennem forladte fabrikker, oversvømmede dæmninger eller udtjente solcelleanlæg. Som driftsleder skal du guide dine transportlastbiler ved at indsætte deres ruter på kortet og sikre, at der ikke er nogen forhindringer, der blokerer deres vej! Oplev en ny generation af avanceret simulation, der er udviklet af Saber Interactive, skaberne af MudRunner og SnowRunner.