RoadCraft – 1-Year Anniversary Edition
Prowadzisz firmę remontową, która specjalizuje się w usuwaniu skutków klęsk żywiołowych. Czeka na ciebie wiele zadań, które pozwolą ponownie uruchomić lokalny przemysł: usuwanie gruzu, wymiana niesprawnego sprzętu, odbudowa dróg i mostów uszkodzonych przez warunki atmosferyczne i nie tylko! Prowadząc swoje pojazdy, starannie wybieraj drogę przez opuszczone fabryki, zatopione tamy lub nieczynne farmy fotowoltaiczne. Jako kierownik ds. operacyjnych odpowiadasz za pojazdy transportowe, wyznaczasz ich trasy na mapie i dbasz o to, aby na ich drodze nie było żadnych przeszkód! Poznaj zaawansowany symulator nowej generacji opracowany przez studio Saber Interactive, twórcę gier MudRunner i SnowRunner.