RoadCraft – 1-Year Anniversary Edition
Doğal afetlerin harap ettiği bölgeleri restore etme konusunda uzman bir afet kurtarma şirketi yönetiyorsun. Bölgenin sanayisini faaliyete geçirmek için enkaz temizliği, bozuk ekipmanların değiştirilmesi, afetlerde zarar gören yolların ve köprülerin yenilenmesi ve benzeri birçok görev seni bekliyor! Araçlarınla terk edilmiş fabrikalardan, su altında kalmış barajlardan veya faaliyet dışı güneş enerjisi tarlalarından dikkatlice geç. Operasyon müdürü olarak rotalarını harita üzerinde çizerek ve yollarında engel olmadığından emin olarak nakliye kamyonlarına rehberlik et! MudRunner ve SnowRunner'ın yapımcıları Saber Interactive tarafından geliştirilen yeni nesil gelişmiş simülasyonu deneyimle.