RoadCraft – Year 1 Pass
Przepustka Year 1 Pass rozbudowuje dla ciebie świat gry RoadCraft – zyskasz dostęp do pierwszych dwóch dużych rozszerzeń, nowych pojazdów, funkcji, misji i map do odkrycia. Natychmiast otrzymasz również potężny i wyjątkowy pojazd zwiadowczy: Invictus Type A.
– Rozszerzenie Rebuild, które zawiera pakiet Timberworks Pack oraz 2 mapy z nowymi kontraktami, aktywnościami i pojazdami użytkowymi.
– Rozszerzenie Reclaim, które wprowadza dwie nowe rozległe mapy, nową klasę rozgrywki z rozbiórką oraz bardziej sandboksowe podejście do operacji odzyskiwania.
Crawler Pack to nowy tematyczny pakiet pojazdów, który zawiera trzy nowe pojazdy gąsienicowe przeznaczone do misji przemysłowych, terenowych i związanych z zasobami.