RoadCraft – Year 1 Pass
Keşfedilecek yeni araçlar, özellikler, görevler ve haritalar barındıran iki büyük genişletmenin yer aldığı 1. Yıl Bileti ile RoadCraft deneyimini genişletebilirsin. Ayrıca güçlü ve benzersiz Invictus Type A keşif aracına da anında erişim elde edersin.
Timberworks Paketi'nin yanı sıra yeni kontratlar, etkinlikler ve araçlarla dolu 2 haritayı içeren Rebuild Genişletmesi.
İki yeni büyük ölçekli haritayı, yeni bir yıkım oynanış sınıfını ve kurtarma operasyonlarına daha derin bir sandbox yaklaşımını getiren Reclaim Genişletmesi.
Endüstri, kaynak ve off-road görevler için tasarlanan üç yeni paletli aracı içeren Crawler Paketi yeni bir temalı araç paketidir.