Robocop - Digital Artbook
Use the digital Artbook application to go behind the scenes for the creation of RoboCop: Rogue City. It includes more than 100 pages with artworks, concept arts and sketches commented by the game developers.
Use the digital Artbook application to go behind the scenes for the creation of RoboCop: Rogue City. It includes more than 100 pages with artworks, concept arts and sketches commented by the game developers. For all fans of the part man, part machine, all cop hero.