RoboCop: Rogue City - Digital Artbook
Skorzystaj z aplikacji cyfrowego artbooka, aby zajrzeć za kulisy tworzenia gry RoboCop: Rogue City. Czeka cię ponad 100 stron grafik, ilustracji koncepcyjnych i szkiców opatrzonych komentarzami developerów gry. To prawdziwa gratka dla fanów legendarnego policjanta będącego pół-człowiekiem, pół-maszyną.