RoboCop: Rogue City - Dijital Çizim Kitabı
RoboCop: Rogue City'nin yaratılış sürecinin perde arkasını görmek için dijital Çizim Kitabı uygulamasını kullan. Bu çizim kitabı, oyun geliştiricilerinin yorumlarının eşlik ettiği çizimlerle, konsept çalışmalarla ve karalamalarla dolu 100'den fazla sayfa içeriyor. Tüm hayranları için: yarı insan, yarı makine; eksiksiz bir kahraman polis.