Roboplant
W niezbyt odległej przyszłości ludzie są wreszcie w stanie zbierać żywność na obcych planetach. Wyrusz w nową podróż ze swoim zespołem robotów o nazwie Beebop. Zbuduj i zarządzaj farmą hydroponiczną, uprawiaj pyszne rośliny i przetrwaj tajemnicze wyzwania przestrzeni kosmicznej.