Rocket League
Tak, po odblokowaniu dołączają one do pozostałych przedmiotów w twoim garażu Rocket League i szafce Fortnite.
Nie gram w Rocket League na PC, ale regularnie gram na innych platformach. Czy mogę zrealizować tę ofertę?
Tak. Po odblokowaniu dołącza do reszty pojazdów w twoim garażu. Możesz używać go na każdej platformie, na której grasz w Rocket League.
Po pobraniu gry Rocket League w Epic Games Store uruchom Rocket League za pomocą tego samego konta Epic Games, a przedmioty pojawią się w twoim wyposażeniu.
Jeśli pobiorę grę Rocket League w Epic Games Store, czy dopalacz Promień słońca i ślad Gorące skały pojawią się w moim garażu także na innych platformach, takich jak Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch czy Steam?
Skorzystaj z następujących artykułów, aby dowiedzieć się, jak powiązać swoje konto Rocket League.