Rocket League Ücretsiz Triplex Tekerlekler Nasıl Alınır?
Evet, alındıktan sonra Rocket League garajın ve Fortnite dolabındaki diğer öğelerin yanında yer alır.
Rocket League'i PC'de oynamıyorum ama düzenli olarak diğer platformlarda oynuyorum. Yine de tekliften yararlanabilir miyim?
Evet, alındıktan sonra garajındaki diğer araçların yanında yer alır. Rocket League oynadığın tüm platformlarda bu içeriği kullanabilirsin.
Rocket League'i Epic Games Store'dan indirdikten sonra, aynı Epic Games hesabıyla Rocket League'i başlattığında öğeler envanterinde görünecek.
Ürün bu uygulama içi satın alımlar için Epic Games ödeme platformunu mu, kendi platformunu mu kullanıyor? Not: Epic, kendi ödeme platformu dışında gerçekleşen işlemler için bilgi sağlayamaz veya geri ödeme yapamaz.
Rocket League platforma özel ödeme platformlarını kullanır. Oyun içi mağazamız, kullanıcıları satın alma işlemlerini tamamlamak için platformun mağaza sayfasına yönlendirir.
Evet! Rocket League'i oynaman için herhangi bir satın alım işlemi yapman gerekmez. Tüm satın alımlar yalnızca kozmetik amaçlıdır ve hepsi isteğe bağlıdır.