Red Hot Bundle jest największym jak dotąd pakietem do Rocket League, zawierającym 12 pozycji, takich jak Nimbus (karmazynowy), Dominus GT (purpurowy), wzór Jednostka Centralna (karmazynowy), wzór Exalter (purpurowy), eksplozja po golu Wyładowanie Elektryczne (karmazynowa), Neuro-Agitator (purpurowy) — i o wiele więcej!