Ten nowoczesny Pakiet nowicjusza zabierze Cię w przyszłość! Wsiądź do potężnego samochodu Masamune i ozdób go wzorem Druk. Chcesz wzbogacić pojazd o najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne? Dopełnij jego futurystyczny wygląd kołami Spiralis i świecącym śladem Tarcie.