Yüksek teknoloji Acemi Paketi ile geleceğe doğru son sürat ilerle! Hiper güçlü Masamune Arabasına atla ve siber ejderha görünümlü Druk Çıkartması'nı kuşan. Biraz son teknoloji mühendislik eklemeye ne dersin? Ayrıca, tarzına son dokunuşları yapacak olan Spiralis Tekerlekler ve ışıldayan bir Sürtünme İzi'ne sahip olacaksın.