Rocket League 的评分和评论
Rocket League's colorfully absurd cars-playing-sports concept works so well because the energy of its arcadey gameplay meshes with its deep team-based strategy and variety of modes. It's exceedingly rare to find a multiplayer game that's welcoming and approachable for new players and so intricate that the best players can earn a living by mastering its depths. Rocket League is a golden example of turning a good idea into something truly amazing.